Günaydın kızlar dün regl oldum ama kanamam yok afedersiniz sadece lavaboda oluyor sildiğim zaman bile gelmiyor pede en fazla 5 damla gelmiş dünden beri normaldede az olurdu kanamam ama böyle olmazdı lavaboya gitmesem regl olmuyorum gibi bisey 8 aydır da gebelik istiyorum neden böyle oldu sizce başına gelen var mı acaba çok aklıma takıldı 🥺