Herkese selam🌸 diger hesabimi kaybettim telefonumu degistirdim. O yuzden burda ilk degilim🤗
Ben bu sevdadan vazgeciyorum, asiri yoruldum, kendimi kotu hissediyorum iyi degilim, Allahin gucune gitmesin ama cok zormus 🥹 biliyorum daha cogu daha fazla seneler beklemis ama bizde yolu yaraladik, ½ sene degil…. 2 kimyasaldan sonra olmadi iste. Tup bebege gecmek istemiyorum halen, hazir degilim. Bir gun ANNE olacagimmi diye bile bilmiyorum. Allahtan umut kesilmez🙏🏻 Ama ben buraya kadardim vazgeciyorum, takvimlerimi kullanacagim ama artik ustune gitmeyecegim. Sinirsel olarak hic iyi degilim. Kimyasali art arda yasadagim ondan sonra tam 1 yil boyunca hic bir kez pozitifi dahi gormedim. O yuzdn vazgeciyorum, artik evlatlik dusunuyorum. Bu arada yasim 26🙏🏻