Merhaba geçmiş olsun. Ben amniyosentez yaptırdım. Bebeğim down dediler diye doktorum çok temiz aldı. 10 gün yattım. Çok şükür birşey olmamıştı. O zaman 19 haftalıktı yaptırdığımda. %1 ihtimal dahi düşük riski olduğunu söylüyorlar. İyi perinatologlar yapadsa sıkıntı çıkmaz inşallah