Merhaba hanımlar bir şey sormak istiyorum benim eşimle aramda kan uyuşmazlığum var daha önce iki defa coombs testi yaptırdım herhangi bir risk çıkmadı çok şükür 2 hafta sonra tam 28. Haftam 19 nisanda bende randevu aldım kadın hastalıklarından devlet hastanesinden nasıl bir süreç oluyor gidip ne diyeceğim ne yapacağım bilgisi olan annelerimiz aydınlatabilir mi?