Aysedugme Seda3399 24+2 de yaptırdım ben risk yoktu çok az kilo aldım bebeğin suyu kilosu iyiydi ailede şekeri olan yok ama bende maalesef gebelik şekeri çıktı. Riskiniz yoksa bile yaptırın ne olacağı belli olmuyor 24-28 arası yaptırabilirsiniz