Kürtaj sebebim bebeğin kalbinin durması idi, doktor önlem olarak kan pıhtılaşma testi vermemi söyledi. İlk gebeliklerde kalbin durması çok yüksek bi oran olsa da kg problemim olduğu için bu ihtimalin üzerinde duruyorum. Fakat bu test 1-1.5 ayda sonuçlanan bir şeymiş ve randevu bulması da ayrıca uzun bi süreç devlette. test sonucu çıkmadan tekrar hamile kalanlardan önlem olarak, sonuç çıkana kadar corasprin içen var mı? Tabii ki doktor tavsiyesi ile vs.