aysebaday61 boşuna onlara o kadar para vermeye gerek yok cam biberon markasız kaldım uygun fiyatlı birde kaşıklı biberon aldım yeni doğan için hiç bir biberon anne memesine yakın değildir. O yüzden o kadar para vermeyı doğru bulmuyorum açıkçası 250 300 tl çok fazla birde kırılsın yenisini alacaksın mecbur yazıp yazık o paraya kendi şahsi fikrim