esila-demir Cok kötüyüm migde bulantim bugün hiç gecmiyo bi kustum biraz iyi gibiydim sindi yine başladı patates hasladim yiyip ilacımı içeyim diye ama yok asla yiyemiyorum ne yapsam gecer çok kötüyüm ya
Maras46konya-00 İnan ben 12 haftalık daha da geçmedi prilam kullanıyorum sabahları kusturmuyor ama arada sırada bulantı yapıyor çok zor geçiyor benimki de henüz geçmedi bulantılarım kokulara hassasiyetim de geçmedi doğru düzgün bir şey yiyemiyorum
esila-demir Maras46konya-00 ben artk yemeyi de geçtim 2 yaşında oğlum var onunla hiç ilgilenemiyorum bugün sadece tv izledi kendimi çok suçlu hissediyorum onun çocukluğunu elinden almışım ona ilgi veremiyo gibiyim artk ya