Kızlar merhabaaa.. 7 yaşında bir oğlum var 11+4 gebeyim dün doktorumuz %90 erkek ama haftaya daha net söyleriz dedi. Takıldığı konu da bi çıkıntı var pipi gibi ama haftasına göre küçük bir pipi dedi o yüzden emin olamamış. Böyle bişey yaşadınız mı. Doktorumuz birde pek yanılmam deyince emin oldum gibi. 😁