Ben 32 hafta 2 günlük hamileyim dün doktora sık bel.ve kaşık ağrısıyla gittimnnstye girdiğimde sancim vardı ve yenidogan yoğun bakımı olan bir hastaneye sevk ettiler geldim şimdi sancim yok ama aşırı derece bel ve kalça ağrım var rahimde de kisalma var bebek içinde önlem amaçlı akciğer geliştirici verdiler bu durumu yaşayan var mı