CennetY İyi günler, 7. Haftada ikiz olduğunu öğrendik şimdi 9+0 dayım. Hafta içinde gittik. İkisini bi arada göremedik. Hatta görmek de baya zorlandık. Boyları da 1,55 ve 1,59 du. Bilgisi olan var mı?