Simgeg Kızlar normalde bebeğim aşırı hareketli sürekli hissediyorum geceleri bile tekmesi ile uyandıryor beni dünden beri aşırı azalma oldu hareketlerinde hiç etmiyor değil ama size ne yapmalıyım
Hilal2901 Simgeg kıpırtı şeklinde bile hissediyorsan normal. Muhtemlen sen kendinş yormuşsundur bebişin de yorulmuştur
Tugceatabey ya kendini yormussundur yada bebiş arkasını dönmüştür. bende 25. hafta gibiydi aynı bu durumda doktora gittim arkasını dönmüş içeri dogru hareket ediyo o nedenle sen sırtını hissediyosun demişti benimde cok cılız sürtünme şeklinde gibiydi korkmuştum