ummuhan3 Kızlar dün regl günümdü. Bugün 1 gün geciktim. Aksama kadar regl olmazsam iftardan sonra kan vereceğim lütfen banada dua edin (Ümmühan)
BurcuArya35 ummuhan3 inşallah canm Allah büyük umarım buay olur aslında beklemedigin anda geliyor bebek bunu da unutma sürekli heyecanla bekleyince stresle olmuyor biraz akışına birak🥰
DiplomaliEvHanimi ummuhan3 bendr 3 nisandi ben genelde gec dollenme yasadim icin 10 gunden asagi kan vermeyecem
BurcuArya35 ummuhan3 inşallah canm düşünmemeye çalış reglini kendiliğinden beklemediğin anda gelicek yoksa bir süre sonra takintiya dönüşüyor daha cok üzülüyor insan🥰 saglikla sagliklisini nasil etsin Allah