Merhaba hanımlar,
13 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar 3.5 kilo aldım ve bu durum beni biraz endişelendiriyor, doktorum ilk 14 hafta kilo almanı beklemiyoruz demişti. Sorun şu ki çok fazla ve sağlıksız beslenmiyorum ama son 2 haftadır 1 er 1 er kilom artıyor. Bu da aklıma ödem tutabileceğim geldi. Çünkü hem spor yapıp hem dengeli beslenmeye çalışırken kilo artışının başka sebebi olamaz diye düşünüyorum. Ödem atıcı ne yapabilirim? Bitki çayı içemiyoruz, ne yapacağımı şaşırdım ve çok üzgünüm yardımcı olur musunuz?