İlk gebeligimde cok zor bi hamilelik gecirdim. Dun hamile olduğumu ogrendim. Nasil olacak korkuyorum.
İlk gebeligimde doguma kadar bulanti kusma cektim.soj aylar kasinti dan uyuyamadim.lordoz cikti yuruyemedim de .bir de miyom vardi onu aldilar iki saat surdu ameliyatim toplam .dogumdan sonra aglayarak yurudum bir hafta.
Simdi korkum tekrar aynilarini yabda benzerlerkni yasamak.
Nasil baslarsa oyle mi gider hamilelik ben ilkinde kotu basladim bulantiyla oyle de bitti.
Simdi 7haftalik sabah bulantilarkm oluyor sadece