mervee19_ Gulhanim11 şuanda 23 haftaligim ve çok net hissetmedim bugüne kadar hatta bazen tedirgin oluyorum sadece karnımın bı tarafa bı anda şişiyor bide karnımın içinde pıt pıt bişeyler hissediyorum tekme vs falan onlara gecemedik galiba doktor bebeğin çok tembel olduğunu soylemisti detaylida o yzuden galiba çok falan da sevmem belki o yzuden de haraketlenmiyirdur o da olabilir bazen hissetmek istiyorum eşimde gorsun istiyorum ama zamanı var galiba
Sinem_coskun38 Ben de 12. Cı haftada hissettim 3 gebelıgım artık daha bır tecrubelı olunca daha dik hissediyor vucut ve suan 16 dayız hissediliş şeklide birsey kayıyo yuzuyo ıcınde pıt pıt gıbı kucuk hareketler
Gulhanim11 Aysbst12 korkma canım, benim de 14 haftadan sonra mide bulantılarım, halsizliklerim yok oldu, eski haline geri döndüm yani. Zaten mide bulantısı, halsizlik, yorgun hissetme 3-4 ay sürüyor. Sonra yok oluyor.
Atmacabebek Anneadayi0404 ben hamile kaldigimdan beri hep öyle Dr bı problem yok diyor ama istersen sende doktoruna sor
Helin09 MuazzezKara_ ilk hamile kaldiginda da göbeğin varsa yani kilolu filansan gec çıkıyo 5, 5 buçuk aylık çıkmıştı benim gobegim vardı
Atmacabebek Anneadayi0404 aynn cnm hamile kaldigimdan beri öyle şuanda daha da sıklaştı sanki bende salı gidicem Dr sorucam ama eğer sen gidersen sorarsan yazar mısın nedeni neymiş diye
Anneadayi0404 Atmacabebek bende gidecektim gitmedim dedim haftaya gidiyim diye benim bebek tekme atmıyor hiç ya iki gündür azalma var sanki yok gibi hepsini sorucam bu misafirlerim bir aradan çıksa ☺️
Atmacabebek Anneadayi0404 oruç tutuyormusun ben tutuyordum benim de 2 gün hiç oynamadı nerdeyse orucu 2 gündür tutmuyorum masallh normale döndü benim de misafirlerim vardı yoruldum belki ondan da olmuştur sende hep dinlenmene bak
Anneadayi0404 Atmacabebek ben o baskı için gittik doktor normal dedi ama az önce doktordan geldim benim doktorum izne gitmişti yerine başka bir doktor gelmişti ve bana bebeğin suyu fazla erken doğum rizki var dedi sonra bizde güvenemedik devlet hastanesine gittik devlette normal dedi korktum bu durumdan baya ya 😒😒
Atmacabebek Anneadayi0404 bende salı gittim Dr bende sordum dinleme dinlene yürü dedi en fazla yarım saat dedi birde yavaş dedi normal dedi banada her hangi bişey yok dedi