Alifatma_06 Merhaba arkadaşlar hamilelikte dizinde kaşıntınız oldumu benim aşırı kaşıntım var ve özellikle bacak,ayak ve kol bölgem kaşınıyor artık önüne geçemez oldum neden olduğunu bilen varmı?
ttugba92 Karaciger ve safra degerlerinize baktirmanizi tavsiye ederim. Kasinti genelde karaciger ve safra kesesi enzim bozuklugundan kaynakli oluyor. eger degerler normalse kan hacmi arttigi icin gebelikte o da kasintiya sebep olabilir