Ozge56 Hayır çekmedim tabii ki ayrıca pantolon da giymedim genel de tayt elbise tercih ediyordum hem kendi rahatınız hem de bebeğiniz açısından siz de hamilelik pantolonları dışın da başka pantolon giymeyin pilates yaptım ben gebeliğim de ama karın içeri çekmiyorsunuz nefes alıp verme düzenli oluyor bunu düzene sokmak Farklı içine çekmek Farklı bir durum yanlış yorum yapılacak kötü bir şey denilecek bir şey yok canım ama yapmayın rahat şeyler tercih edin bir de