Havvaca 21. Haftada detaylı ultrasona girdim. Dönmüş dendi. Hala dönük 32 olduk. Sezeryan olacam zaten. Doktorum bu normal bir durum endişelenecek bir şey yok. Nasıl isterse öyle durur, doğuma kadar dönmezse tek eksi yanı normal doguramazsin dedi. Zaten normal istemiyorum