smyylcn kizlar 32 haftaligim yalanci sancilar basladi bu haftalarda erken degil mi sizde bu haftlarda yasadıniz mi
Merve0227 smyylcn Bende aynı 32 den beri yalancı sancılar yaşıyorum şuan 39+5 oldu hala var yalancı sancılar ama bişey olmadı erken doğar sandım ama beyefendi içeriyi pek sevdi gelesi yok bari kandırmasa 😁
smyylcn Merve0227 tez zamanda saglikla kucaginiza alirsiniz insallah o sıkıntı yapmamayim persembe randevum var doktoruma sorarim
Merve0227 Kalbimmmmmm valla canım kasıklarda adet sancısına benzer ağrılar oluyo bazen belden geliyo bazen kasıklardan geliyo böyle soğuk soğuk sızlıyor bacaklara vuruyo ağrısı ya da kalçaya