Kucukprens2 Dün 18:00 da sezeryan oldum bugün sabah taburcu oldum dr. Banyo yapabilirsin dedi. Banyo yaptım eve geldikten bir süre sonra ama sezeryan bandı yan taraftan hafif açıklık yapmış canım çıktı çıkana kadar 2 büklüm oldum . Sonra pansumanını değiştirttim. Uygun şekilde . Bu şekilde bi durum yaşayan oldu mu acaba. Sonraki süreçte önereceğiniz. Böyle olunca yapmaman lazımdı banyo diyen çok oldu ama o sıra banyoyu düşününce kimse bişe demiyordu .
Kucukprens2 Kucukprens2 32 saat olacak sezeryandan çıkalı. Önce normal doğum için yatış yapıldı 8 saat suni sancı yedim kordon dolanması yaşandığı için yeterli açıklık sağlanamadı acil sezeryana alındım
iremmm1919 Kucukprens2 tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım o bant bende 3 gün kalmıştı 3. Gunun sonunda doktora tekrar gidip hem pansumanımi yapıp hemde dikislerime bakıp kendisi çıkarmıştı banti
AzraFarah Kucukprens2 bana şeffaf bişe yapıştırmışlardi,eve geldim duş aldım galiba, iyice kurulayın, bir hafta sonra banti hastanede çıkardılar. Nemli kalmaması önemli canım iyileşmesi zmn alır i yüzden bir kontrol ettir
Nurdanb Kucukprens2 bende yaptım eve gelince banyo ama komple sardım pansuman bandı su gecirmez oluyor nasil bir ağrınız var ağrı zaten oluyor. Yapmaman gerek diyenler doktordan iyi biliyorsa demek 😊
Kucukprens2 Nurdanb banyo esnasında canım çıktı şeffaf su almıyor ama su dökülünce yan kısmından biraz açılma olmuş hafif şekilde nem almış ama o benim için bi felaket oldu . Baya süre sanmasını çektim ondan beri
Nurdanb Kucukprens2 yaa tüh. Bende emin olamadim belime bisey sarmıştım cok tedirgin aldım zaten duşu hastane ortamından çıktım diye mecbur girdim iste. Benimde agrim vardi ama hep vardi dustan once de vardi o ameliyat agrisi yani. Ilk kontrole gitmediniz dimi daha. Benim ilk kontrolde çıkardı bandi doktor muayene edip 4 gün sonraydi galiba. Iciniz rahat degilse beklemeden gidin