Gumus11 bazen 2 ayda bir adet olduğum bile oluyordu. Mart 2022 de evlendim Nisan ayında adet oldum. Haziranın ortasına kadar olmadım. Gebelikte oluşmadı. Doktora gittiğimizde smear için örnek aldı. Kan tahliline baktı. Adet söktürücü ve folik asit verdi. Adet söktürücüyü kullandım. Sonrasında folik asit kullanmaya başladım. Ağustos ayında hamile olduğumu öğrendim.