ikranurkutay adetin bittikten sonraki gün testi hergün aynı saat aralığında yapman gerekiyor . Kadınların çoğu hep 14. Günü yumurtlanıyor sanıyor ama herkesin yumurtlama günleri Farklı maalesef. Adeti bitip ertesi gün yumurtlayanda var adetine çok az günler kala yumurtlayanda . Oyüzden adetin bitimiyle hergün testini düzenli olarak yapmanı öneririm . Pes etme ben yumurtlamıyormuyum hala koyu renge ulaşmadım diyede strese girme . 2 çizginin Koyu renk olduğunu gördüğünde veya 2. Çizginin diğer çizgiden daha koyu olduğunu gördüğünde kesinlikle o günü ilişki olarak değerlendirin. 3 gün çok önemli 36 saat içinde bilki yumurtlaman gerçekleşecek anlamında oluyor o koyu çizgiler. İster o 3 günü ilişki olarak değerlendirin ister gün aşırı olarak.