Hiç korkmayın aynısı başıma geldi baya koyu renkte kanamam oldu,doktorum kalp atımını duyana kadar sabah akşm progesteron iğnesi yaptırdı iğneyi yapınca kanama durdu bir hafta lekelenme oldu ben hep bebeğin düştüğünü zannettim iğneleri boşuna yapıyorum gibi geliyodu bekledim mecburen kalp atımını duydum 8.haftada şok oldum.Doktor 10 kadından 8inin başına geliyo dedi kanama korkmayın sakın