Selam sevgili annelerim ve anne adaylarım. 36+6 dayım ve hamileliğim başından beri diğer gebelerin aksine kabızlık değil sürekli ishal sorunu yaşıyorum tamı tamına 9 aydır😭 benimle aynı durumda olan var mı? Çekinerek yazıyorum ama çok yoruldum sürekli gaz ve gaz sancıları ve ishal ve buna bağlı ağrılı hemoroid benimle aynı durumu yaşayıp sürekli kabızlık değil de ishal yaşayan varsa ya da bir tavsiyesi olan varsa yazarsa çok mutlu olurum 😭😭😭