Kızlar bugün kontrolüm var 32+4 haftalığız doğum izinine ayrılacağım inşallah bilmediğim için soruyorum yarın doktordan raporu almak istediğimde doktor çalışma ve iş yeri hakkında soru felan soruyor mu bizlere soruyorsa ne gibi sorular soruyor. Bide
Çalıştığımıza dair bir belge (vizite) vs. Ya da kendimle ilgili götürmem gereken bir evrak var mı bu konuda beni bilgilendirir misiniz?