NrglTurkoglu Bugün 36 haftalık olduk çok korkuyorum doktor spinal de acı olmuyor dedi ama yaşayan var mı tecrübelerinizi benimle paylaşırmısınz
elizanakbulut NrglTurkoglu büyük konuşmayım ama spinal asla olmam ameliyat ortamı çok korkunç normal doğum olmazsa sezeryan düşünüyorum
Gamzer NrglTurkoglu 2 kez spinal anestezi ile dogum yaptım doktorunun da söylediği gibi acı falan hissetmiyorsun. Belden yapılan iğne de hiç acıtmıyor, damar yolu açılırken daha çok acıyor inan. Zaten spinalde hemen uyusuyorsun işleme başladıklarında 3 dk içinde bebeğini görüyorsun. Korkacak hiçbirsey yok. Ben canı çok tatlı biriyim ben yaptıysam herkes yapar😃
AzraFarah NrglTurkoglu bizde bugün 36 olduk, ikinci bebeğim ama çok korkuyorum. Bebeğin kafası iyice aşağı inmiş dedi doktorum, sancı çıktı, rahîm boyu kısalmış dedi. Daha erkende endişeleniyorum. Bebeğin kilosu boyu nasıl sizin
Sedanur97 Bende 36 haftalığım heran doğum olucak neredeyse az kaldı ama doktorum normal istiyor ben sezeryan olursa normal yapıcak kabul etmiyor ben 2 sindende aşırı derece de korkuyorum valla
Gamzer NrglTurkoglu O an korku oluyor yalan değil ama senin panik olduğunu anladıkları an sakinlestirici yapıyorlar. Bebeğini gördüğün an bulunduğun ortamın hiçbir önemi kalmıyor. Sonrası evet biraz ağrılı ama öyle öldüm bittim derecesinde değil, zaten sürekli antibiyotik ağrı kesici yapılıyor ağrın hafifliyor. Bol bol yurumelisin iyileşmek için. Korkma hamileliginin her anının tadını çıkar. Korkunç birsey olsa insanlar 2.yi 3.yü yapar mı?🙂
elizanakbulut Gamzer aşkooo emin misim sakinleştirici yaptıklarına ? hamilelere emzirevwk annelere yaparlarmı
Gamzer elizanakbulut Evet doğum anında paniklediginde sakinlestirici yapıyorlar. 2 doğumumda da yapıldı bana. Hatta son muayeneye gittiğimde doktoruma biraz gerginim, korkuyorum dediğimde hiç merak etme sakinlestirici yapılır ohh Leyla gibi olursun demişti ve öyle de oldu😃
elizanakbulut Gamzer süper ya muhteşem 🤣 ama tabi ki normal doğum olursa yapılmaz spinalde falan tercih ediyorlar galiba 😂
Gamzer elizanakbulut Sezaryen de yapılıyor sanirim canım. 2 kez sezaryen doğum yaptım normal doğum hakkında bilgim yok😃🧡
Bettt NrglTurkoglu benim kadar hastane korkusu olan canı tatlı biri spinal epidural kombine sezaryen olduysa herkes olabilir hiç korkma canım inanki o belden vurulan iğne hiç acımıyor damar yolunu açarlarken bi ayy dedim ama onda hiçbir şey hissetmedim diyebilirim ince bir sızı koldan yapılan iğne gibi diyim sana asla korkulacak bişey değil ☺️ sezaryene öcü gibi bakıyorlar beni çok korkutmuşlardı hamileliğimi zehir ettim doğum korkusundan sürekli ağlıyordum çok pişmanım gerçekten sakın söylenenlere kulak asma korkacak bir şey yok bebeğini görünce zaten hepsi geçip gidiyor 🥰 sonrasında da hep yürü ilk kalkışında birden kalkma önce yatağına otur dik bir şekilde karşıya bakarak kalk yavaş yavaş dinlenerek sonra yine karşıya bakarak yürü yere bakma başın dönmesin 🌸 yürüdükçe rahatladığını hissedeceksin bol bol su ve komposto iç birde içmememe rağmen bende hiç baş ağrısı olmadı ama sen kahve iç olmaması için sağlıkla kolaylıkla alırsın inşAllah bebişini kucağına ♥️