Kızlar 4 Nisanda regl olmam lazımdı olmadım. Bu ay 1 hafta önceden belim cok ağrıdı bir kaç gündür sarımsı akıntım vardı bugün erken gebelik test yaptım negatif. hala regl de olmadım belim çok ağrıyor. Kasıklarda az ağrı var akıntım da kesildi. 3 yıldır negatif görmekten artık umudum kalmıyor. Sinirden ağladım. Akıntı kesilmesi adet olacağını mı gösterir