Yelizarvs Selam arkadaşlar 28+5 haftalık hamileyim çok belim ağrıyor ya belim dediysem de üst taraflar böyle tam nefes alıp veremiyorum normal mi bu acaba özellikle uzanınca ağrıyor ne tarafa dönüp uyuyacam bilmiyorum