Kvsrnl123 2 ye katlamasi gerekiyo diye biliyorum canm ben benim onceki ay ilk degerim 55 di sonra 97 ye yukseldi yani katlamadi sonra 36 ya dustu ve 9 ekimde dusuk oldu kimyasa gebelikmis yani suan tekrar hamileyim 4+1 iz ve degerlerim de yuksek ckti sükür allah gonlunun diledgni versin insallah yukselir degerlerin