yenianne01 Kızlar sezaryen sonrası bacak şişmesi durumu yaşıyorum bu durumu yaşayanlar süreci nasıl atlattınız? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Zanyar yenianne01 Benimde şişmisti baya hiç bir ayakkabı olmuyor du ayağıma terlikle gidiyordum hastaneye oğlumu görmeye ama 3.4 gjne düzeliyor bol bol su için yürüyün düzelecektir
AzraFarah yenianne01 Instagramda bir kadın doğum uzmanından dinledim bugün, şişlik ayakta toplanır diyordu. Reyhan topuz diye bir doktor dinleyebilirsin ondan