Pltkbra Hayırlı ramazanlar hanımlar Zeynep kamılde pınar kumruya gıden varmı ben perşembe ıcın randevu aldım 3defa düşük yaptım kürtaj olmak zorunda kaldım nasıl bırı ne gıbı tetkıkler yapıyo acaba bu arada ıkı normal doğumdan sonra oldu bunlar 8yıl ara ıle
AdinsMom Pltkbra yüzüne bakarsa şanslısın maalesef ayriyeten %90 bu doktor olmayacak asistanı olacak yerine her gittiğinde farklı asistan kontrol edicek seni
Selin2827 @Pltkbra merhaba ben gittim gebe izlem olarak ona tesadüf doktoru gördüm şansıma hasta olmuş gidiyordu ama ona rağmen kadın şeker gibiydi ayrıca pınar kumru profesör asistanı ilgilendi benle düzgündü ama normel şartlarda hastalarına kendi bakmayı ilgilenmeyi çok severmiş kapıda çok hastası vardı onlar demişti bana sakin güler yüzlü bir bayan inşallah 🙏🏻 iyileşmiştir ona denk gelirsiniz ona denk gelirseniz banada söylerseniz sevinirim bende ona alırım randevümü
Pltkbra Selin2827 sağolun Allah razı olsun bende perşembe gıdıcem Insallah 3defa düşük yaptım umarım güzel sonuçlar alırım acaba ne gıbı tahlıller yapacak çok merak ediyorum benim elimde pıhtılaşma testım var onu da goturucem 😔
Pltkbra Selin2827 canım haber ver demıstın pınar hanımı goremedım ama asıstanı şeker gıbıydı çok güzel ılgılendı gereklı tahlıllerı ıstedı hepsınj yaptırıp gıttıgımde pınar hanım bakıp ona göre tedavı uygulayacak mıs
Pltkbra Selin2827 amın Insallah Allah razı olsun Insallah başka gidenlerde vardır ve umarım sızın dedıgınız gıbı pınar hanım oradadır 1 yıl ıcınde 3kurtaj çok zordu Insallah bu sefer güzel haberler alıp güzel şeyler yaşarım
Pltkbra AdinsMom aaaa öylemi oluyo ya o doktoru çok onerdıler burda o yüzden ona randevu aldım Insallah orda olur asıstanı bıle varsa Insallah güzel ılgılenır tek duam bu ne sıkıntı varsa hemen bulunup sahlıklı bı gebelık olması Insallah Allah’ın ıznıyle
AdinsMom Pltkbra valla canım 32ye kadar zeynep kamile gittim ama ilallah ettim asistanlar ölçümleri yanlış yapıyor maalesef
Selin2827 @AdinsMom aynen hepsine katılıyorum sana cnm asistan hep birde niye geldin diyorlar hep bir şey sorcam size cinsiyette orası doğru diyormu özelde normalde öğrendim ben 14 haftada hep aynı asistana denk geliyordum kendi söyledi benziyor ama sakın bir şey alma dedi özel doktorumdan alakasız dedi kafam Allak bullak oldu
AdinsMom Selin2827 zeynep kamilde cinsiyet söylemek yasak canım kız olunca aldıran çok oluyomuş o yüzden yasaklamışlar merdiven altında aldırıyolarmış sen bebeğinin cinsiyetini biliyosan anca söylüyolar özelde öğrendim bende cinsiyetini