Melisaalagoz Yarn 10 a kadar yatışım yapılacak planlı sezeryan ama ertesi gün dogumum olucakmıs sehir hastanesi öyleymiş bende yeni öğrendim evde 2 yasnda oglum var kızımı sagsaglim kucağıma alıp hemen onun yanına gitmek istyrm dua edermisiniz
Tripkolikkkiz Melisaalagoz şaşırdım. Bende doğuma 2 saat kala yatisim yapıldı. 1 gece kalıp çıktım. Sağ salim bebeğinizi alin inşallah
Arzubyrm1 Melisaalagoz ayy çok heyecanlı vallahi ins tez zaman da sağlıkla evinize geçersiniz bebeğinizle beraber 💚
elizanakbulut Melisaalagoz kendi ayağınızla nasıl gidiyorsunuz bile bile yaa 😂😂 benim erken doğum riskim olduğunda her seferinde doğuma gider gibi gidiyordum . inanın hastane kapısından dönesim geliyordu
Melisaalagoz Tripkolikkkiz ilk doğumum özelde olmuştu benimde 3 saat öncesi yatışım oldu ertesi gün de çıktım sehir hastanesi ne gidenlerden duydum bunu inanmayıp aradım hastaneyi böyle bilgi verildi Çarşamba yatışın olcak Perşembe doğumun dediler bende cok şaşırdım
Seheeer Benimde 3 saat sonra yatışım yapılacak suni sancı verilecek Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah ♥️
Srep Seheeer suni sancı ile doğum mu olacak benimde hiç sancım acilmam yok sezeryan istemiyorum suni sancı istemek olur mu bilgi verir misiniz
El123 Aa benıde aradılar 10 nısan pazartesi ac karnına 8 de gel gun sezeryana alınıcaksınndedıler devlet hastanesı