Busrata33 Dr emin olamadı bende parti yapcam dedim o zaman 1ay bekleyelim dedi,tahminleri merak ediyorum bana kız gibi geldi
AhmetVeMustafa Busrata33 12+5 de öğrendim ben pozisyondan kaynaklı olabilir ben pek anlamıyorum ultrason resminden ama bana da kız gibi geldi 😊
pembemor25 Busrata33 bu arada hangi şehirdesiniz muayene ücretiniz falan ne kadar ultrasonunuz çok iyiymiş, bizim doktorun da çok iyi ama 12. Hafta da renkli açmadı inşallah 16da açar bende böyle görmek istiyorum😍
Kubroli Merhaba bende 13 haftalığım haftaya doktor kontrolüm var renkli ultrason deil mi sizin ki maşallah nasıl net
Busrata33 Kubroli hem renkli Hemde normal veriyor Herseferinde.Evet çok netleşti her gittiğimde ne ara ne çabuk büyüdü diyorum ☺️
Busrata33 AhmetVeMustafa ayy hadi insallah bi oğlum var birde kızım olsun sağlıkla başka ne isterim ☺️Bende hiç anlamam kızlar erken göstermez diyorlar ya değilse de diye düşünüyorum ☺️
AhmetVeMustafa Busrata33 vallahi bende kız hissederek gittim oğlumun adı Ahmet doktorum da biliyor hep ona giderim o da bu Ahmet şimdide mehemt geliyor dedi şok olduk 😂
Kubradrk Merhaba benimde cinsiyet tahmininde bulunurmusunuz 10 haftalık şuanda ama doktor tahminim var dedi gösteriyor falan dedi çok erken nasıl görebildi
Busrata33 Kubradrk 10haftalk fazla erken gibi ya,oğlumu 13hftlikken öğrenmistim ben bunda bekleyip net olmak istedim