Bircanyavuz270 3 ay düzenli bisekilde oldum ama ben 3 haftalikken öğrenmiştim tabi insan tedirgin oluyor ama benim sebebi kesenin yanında oluşan kanamaları o da adet oluyor gibi yoğun du sadece 3 ayda yaşadığım kanama 3 gün sürmüştü 2 yaşadıklarım uzundu
Tabi kanamaları sebepleri var aslında adet olunmaz diyorlar ama vücuttan vücuda belirli nedenlerden kanama ola biliyor
Ama gogus hassasiyeti önemli adet döneminde yoğun olan gogus agrisi adet olduktan sonra azalır ve biter ya o ağrıya dikkat et yoğun Bi şekilde artarak devam ediyorsa supeli Bi durum