Kızlar 40+5 olduk cumaya kadar bekleyelim dedi doktor olmazsa suni sancı
ikinci doğum bu ilki kendi sancımla oldu
merak ettiğim konu şu ikinci doğum olupta suni sancı alanlar nasıl ilerledi ordan sezeryana gitme durumu var mı yoksa 2. Diye daha rahat olur mu