Bende ilk öğrendiğimde memleketteydim orada bir randevu aldım ultrasonla keseyi gördük vitaminlerimi yazdı doktor birde ilk haftalar yapılması gereken tahliller oluyor siz de beklemeyin bence gidin en azından içiniz rahatlar kimyasalı var dış gebeliği var dönünce de doktorunuzu seçer devam edersiniz