Fahriye1937 Merhaba hanımlar, ben evlilik öncesi hamile kaldığım için haftamı çevreme hep daha önceymiş gibi söylüyorum. Doğum sonrasında hastanede herhangi bir doktor haftasını söylüyor mu, ya da soruyor mu?
Sen5155 Fahriye1937 doğum kağıtları var onda yazar kaçınca hafta da doğum yaptığın ama bebeğim önden gidiyor diyebilirsin ilerleyen haftalarda
elizanakbulut Fahriye1937 aşkım doktorlara yalan söylemem asla doğru değil . muayeneye öncesinde hamile kaldığını bilen biriyle git anlayabilirler :) doğum sonrası da muhabbet olursa söylebilirler bazı doktorlar video çekiyor falan orda diyorlar mesela 38. hafta gelen yavrumuz falan diye
Busrata33 Fahriye1937 kaç hafta önceden oldu ki aradaki fark ne,Doğuma girmeden önce sorular soruluyor nst felan bağlanıyor.Doğumdan sonrada kağıtlarda ve dogum belgesinde yazıyor kaç haftalık olduğu 😊Kimse bakmamıştı doğumdan sonra bebişle ilgilenmekten ama öncesi tabi her hastanede varmi bilemem ☺️Bilen biriyle iş birliği yapın hep yanınızda o ortamı sağlasın
btllsk Fahriye1937 Benim arkadaşım da ilk geceden hamile kaldı ve son adet tarihi düğünden önceydi 2-3 haftaysa eğer bişey olmaz. Sende öyle söylersin adet tarihime göre hesaplanıyor falan dersin. Takam kafanı 😀
Fahriye1937 5 hafta öncesini söylüyorum çevreme. Doktorlara tabi ki doğruyu söyleyeceğim de ailem varken gelip sorarlar mı acaba diye endişeliyim, ya da hemşire hiç bahsini açar mı işitme testine götürürken vs haftasını Busrata33 Tugraseda elizanakbulut Sen5155
Tugraseda Son adet tarihine göre hesaplandığı için orada net yazar ama ne kadar önce oldu sizin gebeliğiniz. Çünkü eğer cok olmadıysa bunun bi yolu var. Geç döllenme diye bişe varmıs adet tarihine bakınca tamam şu kadar haftalık diyoruz ama ultrasona bakınca gelişim kücük haftayla uyumlu görünüyo
Tugraseda Bide hiçbişe gizli kalmaz valla hanım efendininde dediği gibi artık hersey sosyal medyada yaşanıyo doktorlar hemen paylasıyo şu kadar haftalık doğum falan diye. Bide doğum kağıdındada günü haftası saati mutlaka yazar
babyasyanil Ya belki evlendiğiniz gece olmuştur bebek adet tarihiniz düğünden öncedir nolcakki 😅 gerçi ben 1 ay sonra hamile kaldım anneannem hemen düğün tarihimi sordu hdjcjdjdk eski kafa
elizanakbulut Fahriye1937 açabilirler çünkü dakika başı kaç haftalık kaç haftalık diyip duruyorlar . benim de öncesinde kürtajım vardı öyle olunca ilk doğumum olsa da 2. gebelik sayılıyor ben o yüzden sadece eşimle gittim geldim randevulara yakalanma riskin var tadınız kaçmasın 🙏🏻
Tubidi12 Fahriye1937 Yani 8 aylikken erken dogum yaptin dersin de, takilacaklarini sanmiyorum, ilerden gidiyor dersin bebek.
Busrata33 Fahriye1937 heryerde kaç aylık yada kaç haftalık diye soruyorlar girişte,siz kendiniz ilgilenin bebeği tutun ilerde bekleyin kalabalıkta olmasın vs bahane üretin artık yada eşiniz ilgilenecek hep dr zaten anlar yalan söyleme ihtimalin yok 😀
KLORAKHANIM Fahriye1937 yani doktorunuzu uyarabilirsiniz yalan soylemesinj istemeyin tabi ki ama bebegim ve benimle ilgili sorulari, bilgileri bana ve esime ozel verirseniz sevinirim ailemin bilmedigi ufak detaylar var diyebilirsiniz
elizanakbulut Fahriye1937 aşkım sormazlar çünkü sana bakan her hemşire doktor haç haftalık doğduğunu bilir . ama mesela sabahki hemşireler bitip gecelikler gelince aralarında konuşabiliyorlar. birde hastaneye gidince mesela normal doğumsa sancı çekicen doğuma girene kadar gelen giden o muhabbeti yapabilir . ya içini karartmak istemiyorum ben çok tedirgin olurdum . ben 3 gün hastane de yattım gelen giden sordu kaç haftalık diye . doktorlar hemşirelere soruyor dalan bazen
Busrata33 elizanakbulut Benimkiler bana sordu bizzat ama ☺️Hastane farkı bence ya şimdide gidiyorum dr daha bakmadan kaç haftalıktı diyor sonra bakıyor
Ysmnrn Fahriye1937 anlayan anlar da birak tadini cikar . Zaten evlenmissin. Kime ne demek kalmis artik. Sen hamileligine bak. Uc bes bisi olmaz. Diyelim ki oldu ilerde bir gebelik der gecistirirsin. O an herkes bebege adapte olacak zaten. Saglikla gelsin
elizanakbulut Ysmnrn ay öyle deme . ilk aydan hamile kalanlarla bile dalga geçiyorlar gelirken mi getirdin diye millet çok fena çok dedikodu arıyorlar kendilerine hep . ama tabi ki kulak asmamak gerek
Ygtzynp Benim oglum 38.hafta da 2900 dogmustu.Hala bile soruyolar dogum kilosu kaç,kaçıncı haftada dogdu diye.Bu gebeliğimde aynı sekilde ilerliyor.eşinle git sende sadece olsun bitsin