seymadcelik Arkadaşlar merhaba 35 haftalık hamileyim sonlara yaklaştık çok şükür. Sizde yaşadınız mı son bi kaç gündür günde bi iki kere oluyor bu durum. Göbeğimde pıt pıt kalp atışı hissediyorum elimi koyunca da anlaşılıyor dışarıdan bakınca da. Normal mi
antk_05 seymadcelik merhaba bende şu an 33+1 im geçen haftadan beri 2-3 kere hissettim bebişin hıçkırığıymış sanırım
ayfer0326 seymadcelik evet bende de oluyor. Bebeğin hıçkırığı olduğu düşünüyorum. Belirli aralıklarla pıt pıt atıyor karnım. Çok hoşuma gidiyor benim 😅😅😅
Haticedogan3 seymadcelik aynı şeyi ben hamileliğin başından beri yaşıyorum karnım hareket ediyor kalp atışı gibi ama ne olduğunu bilmiyorum
Canimucizem seymadcelik benim arkadaşımda bebeğin nefes alış verişi bile belli oluyordu artık son zamanlar sizin gibi hiçkirigida çok mucizevi bir olay cidden izlemesi o kadar keyifli ki o zaman cabukcak geçsin de o günlere geleyim bende 😍🤍
muser24 Benim doktorum da bunun hıçkırık olduğunu söylemişti, sık sık hıçkırıyormuş bebekler ve pıt pıt şeklinde hissediliyormuş
hayatisigi Hıçkırık ♥️ günde bir iki defa oluyor. 3-4 dk sürüyor. Bebeğin akciğerleri, diyaframı gelişiyormuş böylece 🥰🫶
Gulnar_95 @“seymadcelik” Evet hatta doğurduktan sonrada dikkat edersiniz karininiz sanki nefes aliyor😁 ilk hamilelikten sonra gormustum ben garip gelmisti
nino033 seymadcelik benimde 19 haftada oldu doktora sordum kendi nabzını hissediyorsun dedi sorun yok dedi
Zeynayzey seymadcelik bende 35 haftalığım ve bendede yeni başladı bebeğin hıçkırığıymış doktora sormuştum🙂