Ahenq Kızlar ben roza hastasıyım kendi ürünlerimi kullanmama doktor izin vermedi kullanmayıncada yüzüm çok kızarıyo ve rahatsız edici batmalar oluyo. Aranızda roza hastası olan varmı yada kullanılma izni verilen kullandığınız bildiğiniz kremler varmı acaba ?
Edafmo Ahenq ben roza hastasıyım bir geliyor bi gidiyor atak şeklinde. Bende hiçbir ilacı kullanamadım yalnızca yıllardır kullandığım nemlendiricisi kullanabildim. Cosmed atopia
Ayse0885 Ahenq bende gidip geliyor kantaron yağı ve bildiğiniz pişik kremı ama en iyi markasından olan yanaklarımda var ilaç fayda etmedi bana bu ikisi daha etkili stres ve kışın daha çok çıkıyor
Bebis12929e Ahenq benmde yuzumde var roza krem olandn kulaniyorum hamileliktede bzn cok kizarip yaninca kulaniyorum doktorum sorun olmz dedi
Ahenq Edafmo nemlendiricide çok işe yaramıyor sanırım. Dediğin gibi atak gibi helip gidiyo. Dayanıcaz artık yapıcak bişe yok sanırım..
Edafmo Ahenq malesef stres en önemli etkeni, bir de baharatlı, acılı ve alkollü içecekleri tüketmemek uzak durmak da fayda ediyor. Bu aralar çok stresliyim malesef yine başladı😪
Ahenq Bebis12929e benim doktorum rozaya onay vermedi. Yani çok zorda kalmadıkça kullanma gibi bişe dedi bende açıkcası cesaret edemedim
Pakizee Ahenq bende rozasea hastasiyim. Cildiyeye gittim ozel bir karisim yaptirdi eczaneden hamilelikte rahatca kullanabilirsin dedi.
Ahenq Birde daha 7 haftalığım bi huzursuzluk bi mutsuzluğum var depresyonda gibiyim ne kendimi beğeniyorum ne yaptığım şeylerden keyif alıyorum bu hormanal ve herkese olan bişeymi acaba?