Söyleki hiç bir şeyi düzgün anlatmıyor benim de ilk gebeliğim öyle herşeyi bilmiyorum kendiliğinden normal olarak .geçen ay ikili tatramaya çağırdı gitim daha yeni diyor ki bilmem şu boluumden randevu al git bana daha önceden söylese gitmiştim .Her ay düzenli olarak gidiyorum bebek hakinda hiç bir şey söylemiyor iyi veya kötü sekreterleri boyu ölçü söylüyor bu kadar bbebegi bile göstermiyor sen isteyince yeni gosteriyor.bugun yine gitim üclu taramaya geç kaldın diyor bana üçlü taramaya gel demedi ki üclu taramayı da hazirana kadar yapmıyorlar mis doluymuş. Neyse ekstra benden bugün bide kan istedi kan sonuclarim çıkmadan ilaç yazdı eczaneye gitim ilaç almaya eczacı dedi ki damla yazmış günde bir damla diye bu damlayı böyle kulanirsan bir yılda bitmez dedi günde normalde 5 veya 10 damla oluyormuş kan çıkmadan size bu ilaçları nasıl verirler dedi bende guvenemedim almadım başka bir doktor arayisindayim.