Merhaba kızlar yeni hamile olduğumu öğrendim sağlık ocağında tahlillerimi yaptırdım açlık şekeri 103 çıkmış sağlık ocağındaki doktor tahliler normal iyi çıkmış hepsi dedi sonra ben kadın Doğum doktorumu aradım oda baktı sonuçlara tiroid yüksek dedi dahiliye git dedi ama şekerden bahsetmedi ben şimdi e nabızdan baktım 103yazıyor çok korktum ya Sizde yaşadınız mı böyle bir durumu bu arada 5 haftalık hamileyim 😰