Tuana34 1 nisanda birliktelik oldu ama eşimin işinden dolayı bi süre gelemeyecek bugün galiba pik gördüm sprem canlı kalmışsa döllenme ihtimali var mı 4gün geçti üstünden
MelodyFairy Tuana34 üzmek istemem ama bu pik zamanı değerlendirme şansın olsaydı gebe kalma şansın yükselirdi. 1 Nisan üzerinden 5 gün geçmiş sperm o kadar canlı kalır mı ölür mü fikrim yok 🥹
1zehratun Aynı testi kullandım 1 nisanda pik günün olmadığı için tutmayabilir yumurtlama iki üç gün sürer hatta yumurtlama bitikten sonra ki çatlama olduğu günü bile değerlendir ⅚/7 Nisanda şansın var
Tuana34 1zehratun malesef eşimin işinden bi süre evde olmayacak değerlendirme şansım yok bu ay kaçırdım galiba