nazzlkn benim de temmhz başında görünüyor, kısa kollu bikaç tane ama kalın asklılı daha çok uzun giydirmeyi düşünüyorum üstüne yine sıcaklığa göre bakarım ama herkes yeni doğan üşür diyor, hâlâ hangi aydan kaçar tane alacağımı düşünüyorum kıyafet konusunda 😐