İlk kontrolüme henüz gitmedim perşembe günü gideceğim arkadaşlar.İlk kontrolde neler hissettiniz.
Ben belirtim olarak 2 hafta reglim gecikti,evde erken testim de pozitif çıktı.
Son adetimin ilk gününe göre hesaplarsam 6+1 im doktorun keseyi vs. görebilmesi için ultrason kontrolü yeterli mi ben biraz alttan bakmada geriliyorum da🥺