Berfinakt evet bekliyosunuz ama normal doğum düşünüyorsanız devlet hastanesi gibi. Sancınızdan itibaren doğumhaneye alınıyosunuz nstleriniz orda çekiliyor orda ebelerle bi başınasınız yarım saatte bir aileniz görebiliyor. Kötü bi psikoloji odalar karşı karşıya siz bi yanda sancı çekerken diğer yandsn kürtaja biri geliyo. Ben cumartesi doğum yapmıştım nst için gebeler geliyodu beni o halde görüyodular falan. Kötü bi durum insan ailesini yanında istiyor. Özel oda falan yok yani. Sonuçta ben sezeryan oldum bi sonraki dogumumda öyle olacak haliyle ama eğer normal doğurmuş olsaydım bidaha orayı doktoru balda olsa tercih etmezdim bu sebepten ötürü. Sizde göz önünde bulundurun isterim.