Kardelennnky Kızlar aşırı derecede kasık ve karnım ağrıyor terletiyor bazen 38+5 im doğum sancısımıdır ki suyum falan gelmedi ve bebeğim aşırı haraketli
Alya09 Kardelennnky aralıkları ne kadar süre tutun süreler orantılıysa atıtorum 15 dk bir falan sa doğum sancısı dır doğum başlamış ama 15 dk bir gelip sonra 1 saat sonra olursa düzensiz oluyor
kalpatisi_ Kardelennnky doğum sancısına benziyo canım dakika tut, ılık suya gir geçmiyosa doğum sancındır. Suyun gelmesine gerek yok ve şiddetlendiğinde dakika yavaş yavaş düştüğünde hastaneye koş
Arzubyrm1 Kardelennnky hii arkadaşların da dediği gibi belirli aralıklarla tut artiyorsa hastaneye gitmelisin ılık bir duş da alıp gidebilirsin aycok heyecanlı bende 38+5 Allah yardımcımız olsun 💚
Kardelennnky Arzubyrm1 @Alya09 @kalpatisi_ teşekkürler kızlar doktor yalancı sancı dedi 🥹 yine gelmedi
kalpatisi_ Kardelennnky gelmesi yakındır ama hazırlıklı ol 🥹 biraz daha hamileliğinin tadını çıkar sonra özlüyosun valla hamileliğini 😅