Cansukrl Ben yıllardır Farmasinin doğal boyasını kullanıyorum. En son 16.haftam da boyadım. Sonrasında bir Dr. Videosuna denk geldim. Doğal boya da olsa kana en hızlı emilimi kafa derisi sağlıyormuş. Bu nedenle boyamayın diyordu. Eğer diplere temas etmeyecekse bitkisel boya ile boyayabilirsiniz diyor ama ben zaten dip yaptığım için bıraktım. Kullandığım farma color serisinde amonyak v.s hiçbir kimyasal yok aslında ama ben yine de vazgeçtim.