Zeynepozcan Dilara_28 bi testle hamile denilmez, ikinci kez de yapıp tekrar çizgi görünüp kan vermeli ki netleşsin
akgul34 Bence hamilesin benimde aynı oldu 3 gün sonra tekrar yaptım 2. çizgi belirginleşti kan testine gittim dayanamayıp betam 95 çıktı ♥️
Aysunarican Yarın erken gebelik yapayım bide yani gebelik olmasaa hiç çizgi olmaz diye düşünüyorum şimdiye kadar 4 test yaptım hepsinde de az da olsa silik cizgi gördüm
happyvera Aysunarican erken gebelik testleri aşırı hassas ben2 hafta önce erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı ama kasette asla çıkmadı, sanırım senin gebeliğin de çok yeniii. Kan ver 🌸
akgul34 Bence 2 gün bekle erken gebelik testi yap varsa çıkar ama kendimden biliyorum benimde böyle oldu bence hamilesin 🌸 sonra da kan testiyle garantilersin
Birmavianne__ happyvera erken gebelik testi yaptım silik çizgi bile yoktu ama bugün regl olmam kazım olamadım daha