Ysmn23 Salı günü 20 haftalık olacam nasip olursa detaylı ultrason a perinatolojiye prof randevu aldım.bir sürü şey okuyorum burda etkileniyorum çok.korkuyorum kafaya takıyorum üzülüyorum herşey rabbimizden ama elimde değil ya birşey çıkarsa diye kendimi yedim bitirdim ben ☹☹
svmeybgl Ysmn23 kafanızı takmayın herşey normal çıkacaktır 🤲🏻 Neler neler okuyoruz görüyoruz Doğuma kadar bir türlü geçmiyor tedirginlik ve korkumuz . Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Msalbyrk Ysmn23 ben hele öldüm öldüm dirildm dyeblrm 3lü de riskim ckmsti . . Evden ckarken orda beklerken okudgm sureler dualar🙇♀️ cok şükür hcbrsey ckmadi.